ბევრ სასწავლო ცენტრში მეცადინეობა მიმდინარეობს დიდ ჯგუფებში, რომელიმე ერთი არჩეული მეთოდით, რაც არ არის სწორი და როგორ ფიქრობთ, რატომ?
1. ზოგიერთი მეთოდი არ ამართლებს და მშობელი გვიან ხდვდება, რომ ასეთ სწავლში გადახდილი ფული დაკარგულია
2. არ ხდება მოსწავლეთა ყურადღების მიპყრობა, მრავალფეროვანი დავალებებით და სწავლების სხვადასხვა მეთოდებით
3.დიდ ჯგუფებში აქცენტი კეთდება წარმატებულ მოსწავლეებზე, რაც იწვევს დანარჩენების ჩამორჩენას
4. დიდ ჯგუფებში, ერთი დონის და ათვისების მქონე ბავშვების შერჩევა თითქმის შეუძლებელია, ამიტომ კურსის დასრულების შემდეგ ბავშვი არასრულყოფილად ფლობს განვლილ მასალას
5. დიდ ჯგუფებში მასწავლებელი, სათანადო დროს ვერ უთმობს თითოეულ მოსწავლეს
6.ჯგუფებში ასაკის სხვაობა იწვევს უხერხულობას
რა არის გამოსავალი?
1. უცხო ენების სასწავლო ცენტრ MTS Company-ში, ყველა მოსწავლეს ინდივიდუალურად ვურჩევთ მისთვის მისაღებ სასწავლო მეთოდს (ზოგს ვიდეო და აუდიო მასალით ურჩევნია სწავლა, ანალიტიკური აზროვნების ადამიანებისთვის ადვილია გრამატიკის შესწავლა და ა.შ.)
2. მოსწავლეებს ვურჩევთ პროგრამებს მათი ინტერესებიდან გამომდინარე, რაც ენის შესწავლას უფრო საინტერესოს და სახალისოს ქმნის
3. პატარა ბავშვები მათთვის სახალისო აქტივობით და თამაშებით სწავლობენ ინგლისურ ენას
4. ჩვენი ბავშვების მონაწილეობით იდგმება ინგლისურენოვანი წარმოდგენები, ფართები და ივენთები, რაც ბავშვებს ენის შესწავლის მოტივაციას აძლევს
5. უცხოელ პედაგოთან, ენობრივი გარემოს შექმნით, ბავშვები თამაშებით და სახლისო აქტივობით სწავლობენ ენას.
6. ბავშვების ცოდნა, მოწმდება გამოცდებზე ყოველი თვის ბოლოს